Типографіка — важливий елемент фірмового стилю.
Що таке типографіка?
Типографіка це набір правил та закономірностей для розміщення тексту у друкованих матеріалах.
При виборі типографіки для бренду або корпоративного стилю ми обераємо шрифт, його розмір (кегель), інтервал між літерами та відступи між строками.
Принципи розташування тексту на папері та інших носіях, розміщення логотипу та тексту відносно один до одного.
Вибір шрифту є дуже важливим етапом для створення інформаційної основи для комунікації споживача з брендом.
Шрифтів дуже багато, вони мають різний вигляд та передають різні емоції.
Навіть цю фразу можна написати різним шрифтом й вона може читатись по різному.
Без типографіки не можлива айдентика бренду:
- шрифт складається з літер, які є складовими слів та речень, за допомогою яких ми передаємо інформацію
- тип шрифту посилює емоційну складову інформаційної комунікації
- унікальний шрифт та логотип допомогають впізнаваності бренду
- дотримання правил типографіки допомогає створити унікальні рекламні матеріали (друковані або Digital)
- типографіка є основою для створення корпоративного стилю, корпоративної культури.
Ми розробляємо типографіку разом з розробкою логотипу,
щоб наш клієнт отримав повне керівництво по стилю для свого бренду.
Приклад Логотипу для бренду проекту PHARMREACTOR.
Приклад Типографіки для бренду проекту PHARMREACTOR.
Ми обрали для бренду PHARMREACTOR сучасний шрифт, без зайвих елементів, який буде добре читатися здалеку на рекламних матеріалах, презентаціях, візуальному контенті.
Серед запропонованих шрифтів найбільше підійшов шрифт Provicali:
- без зайвих елементів
- добре читається
- сучасний
- подібний до логотипу
Якщо Вас зацікавили наші роботи та ви захотіли спробувати наш сервіс, заповніть форму нижче, а ми зв’яжемося з вами так швидко, як це можливо.